søndag 10. november 2013

Adventstankemodus!

Nå nærmer jula seg med stormskritt og om bare 3 uker er det lys i vinduene fra nydelige stjerner og staker i de tusen hjem.. Mørketida får et lite løft i desember!

Butikker, nettbutikker og kjøpesenter bugner av nydelig julepynt til hus og hjem og fristelsene for å kjøpe hjem noe nytt til husets julepynt er STOR!

Før helgen klikket jeg hjem årets adventstake, plukket fra Lene Bjerre! Jeg ELSKER Lene Bjerre!!
Da jeg var i DK i sommer var det ikke rent lite fra Lene Bjerre som fikk bli med hjem.
Her hjemme er jeg utrolig fornøyd med DRØMMEHUSET når det kommer til både utvalg og ikke minst veldig servicevennlige ansatte som hjelper deg med glede viss du ringer å lurer på noe i forkant av en bestilling i nettbutikken :) Har du ikke vært innom den nettbutikken så vil jeg anbefale deg turen på det varmeste!

Gleder meg veldig på pakke i posten kommende uke :-)
 
Mimrebilde fra julen hos oss 2012.
 
 
-Ranveig-
 
 

1 kommentar:

  1. Ser kjempelekker ut, bra valg!! Må holde meg unna fristende nettbutikker..., skal til London på jentetur på torsdag:-)
    Klem♥

    SvarSlett

Drømmeboden