fredag 8. november 2013

Støvtørke bloggen?

Her inne har det vært en rolig høst.. Ja, sommer også for så vidt! Dagene flyr farlig fort i en familie på 4, og bloggen blir rett og slett litt glemt i en kombinasjon med at tiden til interiør blir mindre tilgjengelig, dessverre.

En flik av kjøkkenet mitt i kveld.
 
Men på denne fredagskvelden kom en akutt skrivekløe etter å har vært innom blogmailen og lest mail fra koselige lesere.. Blogmailen har også vært forsømt, alt for lenge!
Jeg har påbegynte innlegg liggende lagret om gulvet vårt, da jeg har fått mange mailer med spørsmål rundt gulvet vi har lagt i store deler av huset. Samt noen oppskrifter jeg har lyst til å dele og litt prosjekter som jeg har gående noen påbegynte og noen er in the making ;-)

Kjøkkenet fikk i sommer liftgardiner som vi hang oppunder taklisten, det gav rommet en enda større romfølelser, men også et lunt og behagelig uttrykk.
 
 
Nydelig høst i nabolaget.
 
God fredagskveld til den som måtte titte innom :-)
 
 
 
-Ranveig-
 

 
 

 
 

1 kommentar:

  1. Så koselig å se deg her inne igjen, stemmer for mere blogging!

    Klem C.

    SvarSlett

Drømmeboden