tirsdag 12. juni 2012

Snille, gode mannen min :-)

Som nevnt i ukesopptareingen fra uke 23, så bestemte vi oss for å går for skrå himling på alle soverommene, hele veien opp til takmønet. Derfor motte jeg tenke nytt på belysning. Og i går da vi satt å googlet for å finne inspirasjon kom jeg over et opphørsalg og denne vakre lampen her:

Denne er ganske stor, 50 cm i diametermål, men soverommet vårt får skrå himling på begge sidene av takmønet, tror det kommer til å bli lekkert! Og selv om den var på salg var den ganske kostbar, men Ektemannen var snill og syntes det var greit at jeg bestilte den ;-)

2 kommentarer:

  1. Nydelig! Sikker på at det blir lekkert med åpen himling =)
    Har lyst på skjell lampe på soverommet jeg også, men har ikke funnet en som er stor nok uten plafond =( Dukker vel opp en vakker dag, får en håpe ;-)
    Klem Linn

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg så en løsning på en plafond for ikke lenge siden på skrå himling, og det var ikke dumt.. Men viss du absolutt skal feste den i bjelken så hjelper den løsningen fint lite er jeg redd..

      Slett

Drømmeboden