torsdag 14. juni 2012

Hurra for meg!! B-)

Man skal vel egentlig ikke juble så mye for hver gang man fyller år etter at man har fylt 20? Men litt hyggelig er det nå også da å ha bursdag! Mitt tall for dagen er 26, jeg har nå fått ny check-box (25-30) i alle undersøkelser man kommer over rundt omkring. For de som har sett en del sex and the city skjønner nok hva jeg mener! ;-)

Dette bildet er tatt for 5 dager siden da vi skulle på grilling hos et vennepar som også for tiden er våre nærmeste naboer :-)


Minstemann sang bursdagsang til meg tidligere i dag, så skjønn <3

Etterpå skal jeg dra å kjøpe meg noe jeg har ønsket meg lenge for penger jeg har fått i dag:


EN ROBERTS RADIO :-)




Innlegg om husmaling og valget av farge kommer, vi har hatt en noe annerledes uke enn det som var planlagt, men nå ser ting ut til å sakte men sikkert gå seg til og ingenting er bedre enn det!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Drømmeboden