mandag 5. mars 2012

Jeg har bestilt håndtak til kjøkkenet!

Jeg fant nemlig noen jeg hadde sett for meg lenge :-) Det ble en ganske kostbar affære, men sett prisen på kjøkkenet under ett så kommer vi veldig godt ut av det, og "sparer inn" 50 høvdinger i forhold til det som er satt opp i budsjettet, og det kommer godt med når andre deler blir litt dyrere enn budsjettet!

Her er dem iallefall:

Denne skålen i utførelsen antikk tinn til benkeskapene :-)

Og denne til overksap/vitrineskap og kjøl/frys:

Jeg har bestilt dem på Hjem & Villa, en titt kan anbefales!

Innen 3 uker reiser vi til trondheim å bestiller kjøkkenet, det gleder jeg meg masse til! :-D

God mandagskveld!

2 kommentarer:

  1. Så gøy å finne veien inn hi og spennende at du lar leserene bli med på husbyggningen... Det kan jo bli veldig inspirerende.. Ønsker deg en god uke og takker for hyggelig kommentar inne hos meg. Stor klem Bigritte

    SvarSlett
  2. Kjempe fine! =)
    Ha en strålende dag i sola <3

    SvarSlett

Drømmeboden