onsdag 1. august 2012

Begge badene innredet i roomsketcher ;-)

Så har jeg vist blitt hekta! Jeg kjører fortsatt gratisversjonen og nå har jeg innredet begge badene! Hurra for ferie og forsinket oppstart etter snekkerenes ferie. De kommer faktisk så mye som 1 uke senere hjem(tilbake hit) enn avtalt og jeg kan si at det er noe som ikke akkurat lager god stemning mellom oss og utbygger, spesielt siden avtalen var at dem ikke skulle på ferie før huset var ferdig pga sein oppstart og at dem kom kun for å sette opp vårt hus. Vi ligger nå 5 uker på etterskudd mot det som egentlig var sagt i begynnelsen. Og skal jeg være ærlig har jeg liten tro på at vi får ta over 28. sept. slik ting ser ut nå.
Er man husbygger lærer man iallefall å ta ting med en klype salt og at ting på langt nær alltid går sli det var planlagt eller sagt!

Så over til badene. På badet i 2. etasje fant jeg faktisk både badekaret og innredningen som vi har bestilt, det var litt skøy ;-) Og slik ble det:




Badet i 1. etasje sett fra 2 vinkler:


Veldig fornøyd med tegningen fra badet i 2. etasje, var vanskelig å finne tingene som faktisk skal inn på badet i 1. etasje. Ble mer som en skissering av plassering på ting egentlig. Men gøy er det!
RoomSketcher kan anbefales på det sterkeste, veldig enkelt å bruke! 

Ha en flott onsdag der ute! Jeg leter etter kameraladeren vår, har nemlig en gammel jysk- kommode som har fått ny drakt til den skal flytte inn i nyhuset jeg skulle ha tatt "etter" bilder av!

1 kommentar:

  1. Så gøy å se :o) Jeg bruker også roomsketcher til å se hvordan rommene blir og det er jo et fantastisk verktøy, også e det gratis :o) elsker det. Kjempegøy å følge med på prosessen deres :o)
    Vi skal ha overtagelse nå første uken i september, dere ligger kanskje rundt samme tiden? :o)
    Min blogg: craze.blogg.no om du vil titte :o)

    SvarSlett

Drømmeboden