lørdag 25. februar 2012

Fin match?

God lørdagskveld..

I dag har Ektemannen og jeg tatt en liten tur på maxbo i byen vi bor i og tittet litt på litt forskjellig.. Og fått med oss MANGE brosjyrer hjem, kjempefint å sette seg ned i ro og fred en kveld å se gjennom. Fant mye fint som er aktuelt når vi skal innrede huset. Når det bare kommer så langt! Vi fikk ikke begynt med ringmuren i dag allikevel da vartdal hadde klart å glemme ordren vår da bilen ble lastet i går tidlig.. Irriterende, men det ser ut til at vi skal få lagt den på onsdag kommende uke (dersom været tillater det).

I mellomtiden lar jeg meg inspirere og fasinere av mye flott interiør..
Likte godt denne kombinasjonen:







Er jo så populært med rosa og blått i pastellfarger nå så hvorfor ikke tenke på en litt annen kombinasjon?



Vi var også på tomta en tur i dag og nå ser det sånn ut:








Det blir hus, en vakker dag, og mens vi venter skal jeg nyte lørdagskvelden med et glass rødt!

4 kommentarer:

  1. Ooooooo... Lilla! :-)

    Nå har jeg litt lilla-dilla for tiden da, så disse synes jeg var skikkelig kule!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, lilla er en fantastisk farge :-) Frisk og fin viss den litt kraftig i fargen og rolig og behagelig dersom den er litt blass eller dus. Kan brukes til så mangt :-)

      Slett
  2. Tøft! =)
    Så mååå jeg huske å kjøpe vin til helga! =))
    Ha en fin uke snupps =*

    SvarSlett
    Svar
    1. Vin hadde du huska og kvelden i går var bare helt fantastisk! Lenge siden jeg har kosa meg sånn vennen! Men det er jo ikke rart da, kunne ikke fått bedre vertskap :-) Klem

      Slett

Drømmeboden