lørdag 7. januar 2012

En av di fineste julegavene jeg fikk til jul...

...var fra Ektemannen min <3
Han hadde kjøpt to telysholdere og et homeskilt fra kremmerhuset og et antall bueno-sjokolader som lå under treet, synes han hadde vært kjempeflink :)
I tillegg hadde han kjøpt disse råsøte knaggene!
Jeg som ikke trodde jeg likte denne trenden med dyr som er på full fart inn, men disse elsket jeg, råskjønne:


I tillegg hadde han ordnet så favorittmagasinet mitt (jeg er ikke sponset) kommer i posten det neste året;

Dette har jeg kjøpt nesten hvert nr av siden april, passer meg og mine interesser for både stil og matlaging utmerket :)


Denne uken har det også skjedd mer på tomta vår, min far var der en hel dag med motorsag, henger og kassebil, fikk tatt ned masse trær og det ble så åpent og fint :) Et innlegg med bilder derifra kommer når jeg har kommet hjem igjen.. Fikk også tatt noen bilder av nærområdet denne dagen, det var så pent vær :)
Er vi heldige starter graveren om drøye 2 uker. *HÅPER-HÅPER*

1 kommentar:

  1. Herlig gave =) Hihi, så dyrene har bitt deg i ræva likevel ja? ;-)) Trendene sniker seg innpå om man vil eller ei =)
    Blir artig å se bilder fra tomta, så håper vi at minusgradene ikke setter seg.
    Ha en strålende dag!
    Klem =)

    SvarSlett

Drømmeboden