torsdag 21. mai 2015

Bytte soverom?

Tittei!
I de 2 siste ukene har jeg flyttet inn på gjesterommet vårt. Dette høres kanskje noe drastisk ut, men det har sin forklaring! Jeg har fått utført en operasjon i høyre kneet mitt, siden gjesterommet da befinner seg i første etasje, sammen med kjøkken, stue, bad.. Så fikk jeg mannen til å bære ned senga vår, den ville jeg selvsagt ha :) Og fikk flyttet gjestesenga opp på vårt opprinnelige soverom. Dagene kan jo bli litt lange mens jeg venter på å gro sammen og komme ut av skinna jeg har på beinet, og det blir en del søking på nett og drømming om både interiør og uteområde om dagene mellom slagene med opptrening og fysioterapi.
I tillegg kom tanken om at vi kanskje bare skal bytte om gjesterom og hovedsoverom permanent når jeg er på beina igjen?

Litt inspirasjon til hva jeg kunne tenkt meg å innrede med mens jeg venter :)

 Ønsker meg en greige farge på veggene, (kalkgrå fra jotun kanskje?), "nattbord" fra bohus i krom som passer sååå godt til nattbordslampene som vi allerede har og er så glade i, og selvsagt lysekrone hengende fra en lekker takrosett! 


Nydelig sengegavl fra skeidar, høie sengesett i deilig bomull fra jysk og selvsagt et par store, gode, myke hotellputer <3


Til vinduet hadde det blitt lekkert med kunstige peoner i hvite lekre potteskjulere, gjerne fra min storfavoritt; Lene Bjerre og romantiske blondegardiner tror jeg :) 



Nå har vi snart bodd i huset vårt i 3 år, og jeg merker at nå har tiden kommet hvor vi har fått bodd oss godt inn og ønsker å forandre på en del ting. Bygningsmessig er vi fortsatt veldig fornøyde, men stil og innredning kan godt fornyes innimellom :)

Ha en fin kveld!


1 kommentar:

  1. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    SvarSlett

Drømmeboden