søndag 24. mars 2013

Min første trollhassel!

Tittentei :)

Noe som har stått på ønskelisten min i LAAAANG tid nå er trollhassel! I går var min kjære mor her på besøk og da hun reiste inn til byen på handletur kjøpte hun med seg hjem en trollhassel til meg! O`salige lykke :-) Den har fått plass i hjørnet på stua i sofakroken og prydes akkurat nå mine nyinnkjøpte lyserosa påske egg fra låvebutikken og noen dekorhjerter fra nille. Den ble bare helt perfekt i mine øyne, men jeg ønsker meg en til å sette i samme potte, men siden dette var den siste som var igjen, får denne klare seg til butikkene her byen får påfyll!






GOD SØNDAG TIL DERE ALLE!

2 kommentarer:

  1. Så fin den var! :) Vet du hvor den er fra? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Foruten at den er kjøpt på floriss så vet jeg ikke om opprinnelsen.

      Slett

Drømmeboden