søndag 27. november 2011

Mer kjøkken..

Når jeg først har begynt å tenke på kjøkken er det nesten litt vanskelig å stoppe.. Men nå tror jeg at mye begynner å komme på plass.. Jeg kan slå meg til ro med at jeg har funnet en kjøkkenøyløsning og jeg har fått tenkt litt på interiør..

En ting jeg nå funderer på er kenwood kmix vs. kitchenaid..??
Jeg har litt inntrykket av at "alle" har kitchenaid.. Men så er kmixen noe nyere på markedet da, så det kan kanskje være derfor? Men kmixen fra kenwood tror jeg er en mye kraftigere maskin, og det er jo en stor fordel igjen da, også gjør den et litt mindre innhugg i lommeboken enn kitchenaiden..
Her er noen utgaver av hver som jeg liker.. Hva synes dere?




En annen ting jeg liker som jeg allerede har begynt på er hverdagservise.. Jeg har falt for arv fra Ikea, og pr. i dag har jeg suppe og middagstallerkener fra den serien.. Og jeg tenker at frokostasjettene får plass i kjøkkenskapene ved innflytting. Skikkelig koselig servise synes jeg :-)

¨
Og til slutt enda en smakebit på kjøkkentegning, det er denne jeg er aller mest fornøyd med.. Blir stoler rundt deler av øya istede for kjøkkenbord. Planen er spisestue med uttrekk på stuen ved inngangen til kjøkkenet.. Mere tanker og bilder rundt det kommer nok etterhvert det også, er så rart med det når man først har begynt å tenke og planlegge blir det gjerne til at man fortsetter..



Neste ting jeg skal begynne å bryne hodet mitt på er badene! Ektemannen har alt begynt, kanskje ikke rart siden han er rørlegger.. Jeg har klart å overtale han til badekar med løveføtter, og det satt langt inne for han.. Men nå får vi se om det blir det da, finnes jo så utrolig mye pent! (Og dyrt!)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Drømmeboden